Trötter.

Det kan ju inte vara möjligt, jag är trött nu igen. Och jag har sovit alldeles för mycket idag! Säkert därför jag är trött.
Blir ju inte mer pigg av att se film.
På torsdag ska jag nog hinna på systemet, köpa någonting att ta med till mormor och morfar. Utifall att det råkar bli fest i helgen :p Måste höra med Carolin och alla där.
Imorgon och på fredag är det jobb.. Storhelgsersättning på fredag, perfekt! Men hade behövt vara ledig... För vi vill åka till byn på torsdag så vi hinner fira midsommarafton där, men det blir ju inte så... Vi får kanske fira på lördag istället då? För det tar ju 3 timmar att åka dit, så vi är ju inte där först på kvällen.


Nu film, tror jag!


Kommentarer
Postat av: Ante

Fan va du har börja uppdatera då!! :P

2009-06-16 @ 21:20:11
URL: http://edxgebilder.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0