Boden Alive

Boden lever faktiskt den här helgen! Var ut en sväng i fredags efter att jag slutat jobbet. Såg på Markus Fagervall, riiktigt bra var han!! Och dem som var innan "Movits" var grymma :D
Sen åkte vi 2 karuseller, det hör som till då det är Boden Alive. Kom hem kring 01 .. Jobbade hela dagen i lördags.. Sen typ direkt efter jobbet gjorde jag mig iordning.. Hade inte alls tänkt åka till alivet men det blev så iaf :) Var inte där lika länge som på fredagen.. Men åkte iaf 2 karuseller då också :)

Idag har jag jobbat delad tur, så när jag kom hem solade jag 1½ timma. Sen slocknade jag 2 timmar, hann precis duscha och så drog jag iväg på jobbet igen 16.30..

Glömde min kamera hemma båda dagarna :/
Lite bilder jag snott av http://elinbanan.blogg.se:


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0