Alder

Idag då jag vaknade halv 10 var det redan 24C i skuggan.


Igår blev det lite "förfest" hos mig, vi satt och drack öl/cider på altanen. :P Sen gick jag och Maya till M/S bränna, det var riktigt trevligt :)
Men idag var det värre.. Har inte mått så bra :p Men åt en riktigt god frukost på altanen och la mig i solen.. Badade lite i poolen också, sen mådde jag bättre. : )
Maya sov här så när vi hade solat en stund på gården kom vi på att vi skulle till Alder, åh, så härligt! Men har dock bränt mig massor även fast jag använde spf 40 för barn.

Vill utomlands i höst!! Vi drar Maya ; ) !! Ska kolla var man kan tänka sig att åka.. Hittar vi en bra resa så far vi diiirekt :)
Fan, har typ inte lämna Sveriges gränser sen jag var barn, och då var det till Norge och Finland.. Har aldrig varit utomlands!! Måste ju upptäcka världen ;)

Hittade förresten ett par LILA gummistövlar igår :D söta.
Nu ska jag kolla resor, sen hämta Frida.

Lite bilder från idag:


Från Aldersjön!

Kommentarer
Postat av: Maya

Klart som tusan att vi ska gumms!! Vi åker dit vindarna för oss;D haha I höst e vi gone! Weei!

2009-06-28 @ 22:25:39
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0