Rover

Min bil kanske måste skrotas .. Det är så dyra skador och eftersom bilen inte är värd lika mycket som dom måste repa den för så blir det kanske skroten. Det är så fruktansvärt frustrerande då det inte ens är jag som är vållande till skadan! Om det hade varit så hade jag förstått, men när det inte är mitt fel så tycker jag att försäkringsbolaget ska stå för en viss del och personen som gjort skadan ska stå för lite grann så man får den fixad i alla fall, förutom självrisken den betalar då. Man får inte så mycket bil för dom pengarna jag köpte rovern för. Och den är ju jäkligt fräsch invändigt och den går ju som den ska.. Är det värt att lösa in den och köpa en ny?
Känns nästan onödigt att ha bil nu under sommaren, men jag vet att jag lär behöva en bil i vinter/framöver.
Jaja, får se hur det blir.

Bilen som körde (backade) på mig fick inte en skroma! Pansar 240..

Då och nu:

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0