Proppmätt

Har jobbat fram till 16.. Var helt slut efter att jag kom hem! Jag har blivit så sjukt morgonpigg (ska inte säga så, då försover jag mig imorgon), vaknar klockan 6 istället för halv 7 (då jag jobbar) .. Stiger upp, duschar, äter frukost och kanske läser tidningen.. Annars brukar jag stiga upp halv 7, slänga på mig kläderna och cykla iväg direkt.

Somnade kanske 20 min där efter 18. Sen ropade dom att det var mat, vi åt "grillad" fisk, så sjukt gott! Åh, är proppmätt ännu. Efter att jag hade ätit ringde brorsan och ville hitta på någonting, så vi drog och fiskade en sväng. Låg mest i båten och tog det lugnt, så sjukt skönt att vara på sjön då det är vindstilla. Åh!

Har hunnit duscha sen jag kom hem också. Då "slipper" jag det imorgon på morgonen. Och jag slutar 12 imorgon! Hoppas det är sol så jag kan ligga och steka.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Blev det nå fisk? :)

2009-07-15 @ 02:16:00
URL: http://edxgebilder.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0