Snart bär det av!

Nu har jag packat klart ... Minimerade packningen från två resväskor till en bag :p + lite småsaker runt om som sovsäck, liggunderlag, kylbag osv :) Vi ska rymmas 5 stycken i bilen + all packning.. :p Kan bli trångt.
Men kring 20 drar vi i alla fall. Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag sminka mig lite grann så man inte ser allt för anskrämlig ut för det kommer jag göra resten av tiden i fjällen ändå. :p Ful mjukiskläder, fiskekläder.. Jaja.. Får sunka ner mig totalt, passa på medan man kan.

Nu; Duschen sen sminket.. Sen drar vi typ!!! :D

Kommer fota en massa, så kommer säkerligen lägga upp lite bilder på bloggen sen :)

Ses på söndag :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0