Fjällenresan

Jag, Micke, Maya, Boman och Victoria var ju i fjällen from 23/7-26/7 .. Vi kom fram kring 04 på natten, så det första vi gjorde var att slå upp tälten.. Sen gjorde vi lite mat :)  Somnade väl kring 06 någon gång..
Dom 2 första dagarna var det kallt, blåsigt och regnigt. Men både lördag och söndag var helt underbar :) Soligt men blåsigt.
Det är så fruktansvärt fin natur i fjällen, (vi var ju i Kopparåsen) .. Helt klart vatten som ur kranen.. Man såg hur långt ut som helst när man tittade ut över vattnet. Höga berg och jokkar överallt.
På fredagen drog vi ett "party" ;) haha. Jäkligt roligt! :p
Jag och Micke var iväg och fiskade ganska mycket till olika ställen omkring där vi "bodde" .. Den ända som fick fisk var jag, en öring som vi lagade typ direkt. Riktigt gott! :)
På lördagen gick vi och la oss kring 01 och ställde klockan på 03, kändes så onödigt att gå och lägga sig så tidigt sista dagen. Men då klockan ringde ides vi inte gå upp, vaknade knappt av den.. :p
Haft riktigt mysigt! Vi har sovit 3 stycken i ett 2-mannatält. Förutom en natt då Maya var svin sur och gick och sov i det andra tältet. :p Trångt men mysigt :p haha.


Lite bilder från fjällen;

Vickis och Micke slår upp tält.


Vackra berg bakom där vi "bodde"


Micke


Boman


Muppar?


Mayas fjällensminkning ;) haahah! sexig ...



Det klara vattnet.


Jag.


Lägger ut mer bilder sen : )


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0