Frissan

Klockan 14.00 ska jag klippa mig och slinga håret! Efter det har jag tänkt gå på stan och se om jag hittar någonting att köpa :p

Jag vill köpa en egen bil! Men jag hittar ingen som jag vill ha. Mammas saab får duga tills att jag hittar en bra bil :)
Sen vill jag också gå på bio, det är skit länge sen jag var sist. Vill se Twilight, men vet inte när den går?

Undra om det finns någonting att göra ikväll?
Fasen, jag måste baka också! Fyller ju år på torsdag! Kanske bakar en "Sverigekaka" ikväll då :p Eller någonting annat roligt. Det ska jag nog göra ikväll, baka! Haha, spännande. Få se om jag lyckas :p




Nu ska jag göra någonting annat fram till att jag ska fara iväg.
Pusshej


 


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0