Jag är ...

fruktansvärt trött! Men nu är det helg och då ska jag inte lägga mig tidigt, inte lika tidigt som när man ska upp och jobba kl. 07.00 .. Inte för att jag gör någonting speciellt som håller mig uppe men..
Vill inte åka någonstans, ids inte starta bilen då det är -25C. Kanske lite sent nu, men hade kunnat om jag hade velat tidigare ikväll.

Slutade jobbet kl. 16 och när jag kom hem åt jag chiliconcarne och ris. Sen for jag med familjen till Måttsund och kollade på en skotertävling, på måttsundsbacken. Jävligt kallt om händerna och fötterna, men annars klarade jag mig bra från kylan. Var där från 18-22 ungefär. Tur att grannen hade på bilen så man kunde sitta där och värma sig lite grann :p

Undra hur länge jag orkar hålla mig vaken, känns som att jag inte sovit på flera dygn :D och vad ska jag göra fram tills att jag slocknar? :D

Jag är festsugen.. kanske inte idag, men imorgon (eller idag, kl är efter tolv) .. Idag alltså, senare. :D Så får se hur det blir.

Så nu, hejdå.






Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0