Sjukling.

Jag är hemma och sjuk idag! ;/ Har ont i magen och i huvudet. Inge roligt alls! Såhär till nyår. Jag ska alldeles strax försöka somna om en stund.
Igår umgicks jag i vart fall med Maya efter att jag slutat jobbet. Vi var på stan en snabbis. Och jag fyndade en massa nagelsaker. Såsom lösnaglar (som jag ska lära mig att styla på), nagelsmycken, nagellim, nagellack och sedan hade Frida köpt 8 olika dekorationsnagellack åt mig då hon var i Luleå. Perfekt! Då har jag någonting att göra idag då jag är sjuk, vilket inte är nå vidare roligt. ;s 
Efter att vi varit på stan for vi till mig och drack kaffe och umgicks med familjen. Till och med pappa kom på besök en snabbsväng. Riktigt mysig kväll. Mycket folk :D
Jag slocknade direkt då jag la huvudet på kudden igårkväll. Och jag har blivit morgonpigg, igen ... Jag stiger upp före 06.00 då jag jobbar. Brukar annars alltid stiga upp så jag precis hinner borsta gaddarna och klä på mig innan jag måste promenera till jobbet. 
Nu ska jag vila en stund. Blir så lång dag annars ;) Pensionärsvarning?



Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0