Nagelfix

Jag och Cissi har kollat på "Den otroliga vandringen", sjukt mysig film!! :)
Sedan har jag och Cissi haft det riktigt tjejigt, vi (jag) har bland annat målat naglarna. Ville prova mina nya nagellack. MÅSTE köpa fler, jag ska ha alla färger! Hur roligt som helst. Rekommenderar dom om man är intresserad av manikyr! Synd bara att det är sjukt svårt att måla höger hand, man gör det enklaste som går för att inte förstöra. :) När jag hade målat dit manikyren så kliade jag mig i huvudet, så att allt kladdades ut. Haha!

Resultat av mina naglar:




Såhär målade jag Cissis naglar.







Det här är nagellacken jag använde mig av.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha de låter toppen!! jo få se imorgon om jag fått nån ny inflamma- tjooon :) hahahah!! Fina grejer du köpt! :) nu måste jag sussa om jag ska orka till jobbet imorn. kraaam

2009-12-06 @ 00:37:36
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/
Postat av: Maya

Tufft gumms!!! :D Ja men haha Calle tar jag Erik is your karl eller man kanske ska säga pojke ;D hahaha!!!!

2009-12-06 @ 12:51:53
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0