Värme

Då var helgen avklarad, puh! Har varit sjukt varmt (30C inomhus). Även fast man suttit still så har man svettats.
Jag och Frida fixade oss ett "svettband" på jobbet, hahaha! Festligt. M-tork runt huvudet :p
Imorgon/tisdag ska det tydligen bli regn, tack och lov :p Jobbar imorgon också, ledig på onsdag nästa gång, huuga. ;s
Börjar på ett "nytt" ställe imorgon, spännande!

När jag inte jobbat har jag myst på här hemma. : ) Men har fan inte kunnat sova på hela helgen! Somnade kring 2 i fredags, skulle upp 7. Och i natt somnade jag kanske kring 3 och skulle upp 6!!!
Hade "håltimmar" så kunde sova en stund på dagen också, det var välbehövligt. Men det hade varit skönare att fara på alder, men skulle aldrig ha idats idag.

Imorgon ska jag skrota rovern ;( eller lämna in den så att dom får hämta den. Måste hitta en ny bil nu! En Passat eller Audi är jag mest sugen på. Audi A4 kanske?

Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Maya

Du e så festlig där du står, vet du de Brallan?;);D

2009-08-10 @ 01:25:12
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0