Twilight

Hemkommen från jobbet kl. 20 :)
Umgicks med Andreas igår under kvällen... Köpte ju Twilight filmen, så introducerade mamma och Stefan till filmen. Den är väääldigt bra :D Har just läst ut fjärde boken också... Kan inte de andra 3 filmerna komma typ ... NU? :b
Var tvungen att köpa filmen då jag hittade den på ICA Maxi :D
Var jätte trött igår på kvällen även fast jag vaknade kring halv 12... Slocknade efter att jag vridit och vänt mig några varv. Har svin svårt att komma till ro på kvällarna, vad kan det bero på? Man ska ju bli tröttare på hösten.

Jobbar 2 dagar till nu, sen är jag långledig, hela 5 dagar! Gud så skönt. Har som mest varit ledig 2 dagar sammanhängande nu under sommaren..

Twilight

Bild lånad av Elin, skorna jag köpte igår, 450:- på Monki

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0