Morgonpigg

Snart åker jag iväg till mormor och morfar + släkt :) Ska bli riktigt härligt att komma bort lite... Sen lär det bli en rejäl fest imorgon ;) hoho!
Har faktiskt städat rummet lite idag .. Inte en dag för sent, men så är det alltid eftersom jag städar så sällan :p haha.
Har packat och myst på här hemma.. Varit på stan köpt en dragkedja till ett par jeans (mormor ska laga), groggvirke, allergitabletter osvosv.

Vaknade kl. 06.20 då han for till jobbet. Då steg jag upp och väckte mamma som skulle jobba. Hon trodde att jag också skulle jobba då jag var vaken den tiden. :b Gick ut med hundarna på gården. Sen la jag mig i sängen igen och läste tidningar. Svinigt skönt! Somnade om en stund senare och vaknade kring 11. :)

Ha en bra helg! :)

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0