Kallt

... det är här inne, fryser. ;s Ligger i sängen med datorn i knät och är iskall om händer och fötter.
Gjorde en smoothie med blåbär, hjortron, nektarin, svarta vinbär och mjölk till frukost (jag vet, vilken blandning) men den smakade bara riktigt gott! :D
Har även plockat fram mat som jag ska laga till middag - schnitzlar och mos eller potatisburgare. Avancerat ... ;b


Idag är det faktiskt ganska skönt att vara hemma själv. Brukar inte tycka om det då jag blir rastlös när jag inte kan prata med någon här hemma. :b haha.
Och jag är fortfarande seg ... Har ont i huvudet, igen.
Maya ville ha med mig på stan, men kände mig inte sugen på det. Och för det första ides jag inte göra mig iordning. Ligger i jeansleggings och ett linne och ser ut som jag vet inte vad.


Nu ska jag fortsätta lata mig! :D
På återseende.

Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0