Min helg

Jag har fan inte jobbat sen i onsdags! Så blir inga pengar gjorda :p
Igår så var jag på party .. På förfest med Elin, Maya, Petra, Sara och Amanda. Vi var hos Elin, riktigt trevligt : ) Sedan for vi på ICE, inte riktigt lika trevlig faktiskt. Men lite trevlig var det i alla fall :p
Vi drog in till stan typ vid 12 kanske? Var där till det stängde, men började må riktigt dåligt på slutet. Men det gick över när jag kom hem :)
När jag vaknade därimot så mådde jag som jag förtjänade :p Och mår inte riktigt bra ännu. Hemskt ! Men självförvållat.
Men har faktiskt fått någonting gjort idag.. Varit på kvantum och sen på Dollar. Och hjälpt till med maten! Garnerade skinkan och dukade. Duktigt ...

Har varit på kalas idag, pappas sambo fyller år idag. : ) Så har fikat lite tårta och kakor, mums.
Nu ser jag på tv, eller lyssnar i alla fall på den :D Undra om man ska orka in i duschen nu? Eller det blir nog på en stund, då kanske man piggnar till såhär på kvällskvisten :p

Men, tack och hej!


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0