Resfeber

Nu är det inte många timmar kvar till vi beger oss söderut! :) Så sjukt spännande!! Jag skulle sova ut ordentligt idag så att jag är utvilad till vi far, stängde av telefon för att inte bli störd på morgonen. Men vaknade av mig själv tidigare än jag tänkt. Resfeber? 

Klev upp och gick ner och gosade med doggsen och sedan gjorde jag en ordentlig frukost bestående av havregrynsgröt med hjortronsylt, smörgås och kaffe. Höll mig fasen mätt på det igår fram till kvällen..
Jag börjar bli väldigt nervös inför resan.. Men roligt kommer vi ha!! Jag längtar till Ullared. ;) Och även att få bo på hotell några nätter är ju awesome!
Har städat ihop i rummet och packat klart väskan. Nu är det rent och snyggt här... Nu är det bara duschen och sminket kvar att göra. :) Åh, herregud vad nervös jag är, haha! Komma från lilla norrbotten till Göteborg. Inte att vistas där utan att köra dit och köra inne i Göteborg. Men än är det säkert 20 timmar innan vi är där :D





Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0