Purple

Ett litet nagelinlägg. Elin påminde mig om att det börjar bli ca. 1 år sen jag höll på med naglar som mest... Skrämmande! Det som är så roligt :) Rena terapin ;) haha.

Jag har gjort Fridas naglar fina inför resan. Dessa nagelbitare, va?! ;) (Har själv varit nagelbitare hela livet, tills för .. 3-4 år sen kanske?!)


Såhär såg naglarna ut då jag startade.
Började med att trycka upp nagelbanden och klippa/"skära" bort död hud.



Använde mig av KISS lösnaglar. Limmade på dom och...



... filade ner dem till önskad längd.
På bilden har jag även provat måla två av dom som syns i bild i en ljuslila/grå färg av H&M's egna nagellack.



Målade dem i ett lila lack från Isadora.



Här en närbild på dekorationen jag satt dit.


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0