Nu gäller det!

Nu har jag tagit en lång och välbehövlig dusch. Imorgon tänker jag stiga upp tidigt och hinna ut och promenera en timma innan jobbet som börjar 12.45. Även hinna på en liten promenad med hundarna. Nu tänker ni säkert varför jag inte tar med mig dom på promenaden, men dom är för små för att orka så långt. Kanske tar mig en kortare promenad på kvällen om jag hinner. Måste börja prioritera träning nu. Och först få det till en vana.. Annars rinner det bara ut i sanden direkt och det får det inte göra den här gången. Jag är peppad! ;D Ska även börja på gym så fort jag kommer hem från Göteborg. : ) Blir härligt att komma igång!
Nu ska jag sova så att jag är pigg imorgon då jag ska ut och träna ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jamen eller hur?! håller med dig..men jag längtar som en toka!! ;p ska boka hotell snart..måste vara sju dar innan..så de börjar närma sig. Du är så fin och duktig!! puss!!

2010-09-08 @ 14:53:36
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0