Lite jänkis.

Cruising var okej. Inte mer än okej, men det var ändå bra. :p Lite jänkis, mycket annat. Har tidigare varit på en cruising och det var i Luleå, och det är ganska svårslaget, för där var det ruskigt med folk! :D
Kom väl hem efter 02 någon gång och somnade ganska bums. Vaknade kring 06 och kunde inte somna om... Låg vaken, flippade på telefon och filosoferade. Efter ca. 2-3 (!!!) timmar somnade jag för att sedan vakna kring 11 igen. Har inte gjort många knop ännu, och tänker nog fortsätta i samma spår resten av dagen. Det låter riktigt härligt tycker jag. Eller förresten, jag skulle ju ut och promenera. Nu jävlar vill jag komma igång!! Kanske tar mig en promenad på en stund. En lång och härlig promenad.
Och dessutom kommer syster hem från Alanya idag, det blir roligt! :) 2 långa veckor har hon varit bortrest..


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0