Gårkvällen

Igår efter middagen slocknade jag och sov 1½ timma, sjukt skönt! Höll inte på att ta mig upp ;-) Hade då redan sminkat klart mig och fixat håret så det var bara att kliva upp och fara till Frida. :) Där tog vi en drink och sedan for vi till "Breåkers" och satt vid elden och drack en cider. Kvällen blev lyckad om än aningen kallt. ;) 
Nattade över hos Frida och Mattias, orkade inte börja fixa skjuts mitt i natta. ;b Så imorse då jag vaknade och steg upp plockade jag ur och i diskmaskinen, plockade ihop lite glasflaskor etc. Varför är det roligare att plocka/hjälpa till hos någon annan än hemma? :P Sedan har jag agerat assistent åt Frida då hon har bakat macaroons, riktigt mumsiga. :D 
Hemkommen för en stund sen. Ska käka middag och sen hoppa in i duschen. Och sen tror jag att jag ska städa ihop lite här hemma och börja packa lite inför resan (på torsdag far vi!!!!). Ska bli så ruskigt roligt!!


Galen bild på mig och Frida i somras. :D


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0