Beach 2011?!

Full rulle hela dagen. I alla fall från det att jag klev upp (kl. 12, men det pratar vi inte om...) Full rulle var det ju! Jobb i alla fall 12.45-17, perfekt förstadagstur efter "semestern". ;) I stort sätt direkt efter jobbet drog jag till Dollar med brorsan, kikade runt lite där. Sen hann jag inte mer än hem så for jag till Elin. För att sedan gå ut och gå (!!!) med Elin och Lino. Vi pinnade på en timma i alla fall. Men en timma är ju bra! Och för att vara mig är det superbra. Jag vill bli fit, och det ska jag bli också! Någon gång... ;) Beach 2011, överskattat? ;) Har ju besökt stranden 2 ggr den här sommaren. ;D
Imorgon fyller lilla lillebror 4 år, direkt efter jobbet kl. 17 far jag och grattar honom. Det är ju som något speciellt då dom små får fira födelsedag, det blir mysigt. :)


Beach 2010?! :D


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0