Datafix

Igårkväll kom jag på den geniala idéen att Stefan som ska slänga sin gamla dator (den har brunnit...) så kan jag plocka lite delar för att få igång min stationära dator. Sagt och gjort, ut med grejerna från ena datorn och in för att plugga in det i min dator. Grafikkort, hårddisk, trådlöst nätverk. Nu fungerar den klockrent. För att inte prata om att den inte startade tidigare. Den fungerar bättre än innan det. Men jag antog att det var grafikkortet. Händigt! :) Stefans polare försökte få igång det trådlösa nätverket igår, utan resultat. Idag gav jag det ett försök, och vips, så fungerar det också, 2 min så var det fixat. Genialiskt. :D Kvinnor va? ;)
Tänk att bilder från både Stefans dator och min dator finns kvar!!! Bilder från 2004-2005. Nostalgi.

Alldeles nyss sett "The Blind Side", mycket bra film.



Förutom nagelstylingen igår, fixade jag en dator också ;D


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0