Nagelfix

Nu har jag provat att göra designen (på lösnaglarna i inlägget nedanför) på mina egna naglar! Och jag blev mer än nöjd eftersom det är första gången jag gör det på mig själv. Och att måla med vänsterhand är ingen lek ska jag tala om. ;D Men jag ska visa resultatet. 
 




Högerhand.





Vänsterhand, målad med "fel" hand.




Grundmålade med ett ljusrosa lack från Viva la Diva, och sedan använde jag en make up sponge för att få olika färger på grunden. "Duttade" med den, i blå och orange. Blått använde jag längst ner på nageln och den oranga närmast tippen. Sedan har jag målat blommorna med hjälp av dekorationsnagellack som har vääldigt tunn pensel. Till prickarna har jag använt tandpetare.


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej! :) Har du haft en bra helg då? :)

2010-10-18 @ 11:05:27
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Elin

MallanBrallan, du borde ju satsa på att bli nagelskulptör (eller vad det heter!) istället :)

2010-10-19 @ 22:05:03
URL: http://elinbanan.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0