Helvetesnatt.

Vilken helvetes natt det har varit i natt. Usch! Började på kvällen med att jag fick lite allergi. Gick och la mig och somnade. För att sedan vakna 2-3 timmar senare, utan att kunna somna om. Det kliade överallt, hade utslag över hela kroppen. Och ingen medicin hemma. Jag vet när jag får sådan allergi är det ingen idé att ens försöka sova. Så jag spelade spel på telefon, kollade facebook (som att någon är vaken kl 03 på morgonen, på en vardag, och uppdaterar fb). Somnade faktiskt om efter några timmar men sov väldigt "oroligt".
Drog till Apoteket direkt det öppnade, kring 09.
Som Frida sa "Du och pensionärerna på Apoteket!", hah! Inte ens dom hade hunnit sig dit, stendött.

Annars har jag jobbat idag, 12.30-21.30. Skönt att jobba kväll för omväxlingsskull ;)
Över till någonting roligt, jag är ledig två dagar nu innan jag ska jobba helgen. Uuuuunderbart!
Imorgon ska jag försöka mig på en ny nageldesign. Dock vet jag inte vad ännu. Återstår att se!


Kolla, en gång i tiden var jag mager. Bilden är tagen för kanske 5 år sedan. ;p


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0