Gårkvällen.

Vilken mysig söndag jag har haft! Legat i sängen i stort sätt hela dagen. ;p Sett igen alla missade Paradise Hotel avsnitt och Robinson. Med ett avbrott av Ensam mamma söker på tvn ;D
Sitter nu med hårfärg i håret. Sparade att färga till efter Halloween så det skulle synas att jag hade blod i håret. Haha, jag gick in för den kvällen alltså! ;D

Gårkvällen då, den var helt okej! :) Började med förfest hos Elin för att sedan åka vidare till Farmen. :) Där var det sådär. Jag mådde inte så himla gott faktiskt. Därför det blev "sådär" .. Då jag kom hem låg jag med världens mest fruktansvärda huvudvärk (migrän?) på golvet i köket. Försökte äta och dricka men kunde ej få ner någonting pga huvudvärken. Aldrig varit med om en sån hemsk huvudvärk.
Och så har jag tappat (?) kameran också. Såg att jag har den försäkrad, så ska ta kontakt med återförsäljaren imorgon.

Bilder från gårkvällen, lånade dessa av Elin (http://elinskakburk.blogg.se):




Den egyptiska gudinnan Cleopatra!


Polisen.


Jag och Lino. :D




Den goda och den onda.


Vi tjejer. ;D


Kommentarer
Postat av: Alex

Sminkningen blev ganska läskig måste jag säga. Usch haha :) Duktigt gjort.

2010-10-31 @ 23:08:09
URL: http://littleangel.nu/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0