Fungerande dator.

Nu äntligen fungerar min dator igen. Det var bara två virusprogram som jag installerat som krockade med varandra. Logiskt, men skulle inte komma på det själv. :) Datorn brukar ju varna då man redan har ett virusprogram, men det gjorde det ej.

Igår gjorde jag syster Fridas naglar. Dom blev riktigt bra! Satte lösnaglar och gjorde fransk manikyr med dekorationer. Både hon och jag blev riktigt nöjd. :) Ska lägga in bilder så fort jag kommer hem och tar mig tid och sitter vid datorn.
Har bara jobbat denna vecka, därför låg uppdatering. Man har inte så mycket att skriva om då man tillbringar 50% av sin vakna tid på arbetet.
Men i helgen är jag ledig och då blir det kalas. Ska umgås med Elin, Yui, Sofia och massa andra. Blir nog g-rymt!








Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0