Datakrångel och beställning.

Nu har min nya dator börjat jävlas.. Den hänger upp sig så fort man startar upp den, ibland funkar den några minuter. Och en annan gång är det tvärstopp direkt... Jag blir galen! Mina tekniska prylar lever ett eget liv. Så har det varit med allt från kamera till dator. Jäkla skit!

Över till någonting roligt, jag har beställt från http://kosmetikan.se. Och fick hem det idag.. Jag skickade beställningen i måndagskväll. Och idag är det framme. Dom är helt otroliga! Beställde ett schampoo för fett/oljligt hår... Även 120 paletten därifrån.
Lånade bilder från hemsidan. Då jag inte orkar lägga in bilder när det inte är min dator :)


289:- , matta och skimriga ögonskuggor.



Angel schampoo för oljligt/fett hår.
90:- för 250 ml.
Kommer med bedömning sen. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah jag döör!! när jag läste det du skrev lät det precis som matte i mina öron :) haha!! vi måste ses ån dag. Nää ingen ny utstickare, bara runda blad, men använt lite verktyg på dom! :) fiffigt värre. Nice smink där >;P

2010-10-07 @ 00:22:40
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0