Karamell chokladbrun.

Har idag mest bara slöat. :) Riktigt skönt. Gjorde ett ryck där vid tre och ställde mig i duschen och fixade mig för dagen. Var iväg till storheden en sväng kring 17. Köpte lite hårfärg ;) Var inte riktigt nöjd med den jag hade, för ljus och... ja, vill ha brunt, utan slingor. Men i den förra färgen blev det mycket skiftningar i blont. Nu blir det en brun, karamell chokladbrun hette den :) Blir spännande!

Imorgon är det Idol!!! :D Gud vad underbart att se det live, är riiiiktigt förväntasfull. :)
Ska måla mina naglar (tror jag...) efter att jag tvättat ut färgen också.




För ljust! Dock väldigt kassa bilder, ser ju gråhårig ut ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej! Allt bra? :)

2010-11-12 @ 11:23:57
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0