Diamond Shine by Sally Hansen

Jag har hittat en kamera (mammas gamla...) men inte sladden som går till datorn. Det var alltså inte till så stor hjälp :)

Köpte massor av nagelgrejer igår. Diamond Shine base&topcoat, peeling för nagelbanden/naglarna och "Age correct, No chip" base- & topcoat och en nagelbandsremover (pusher och 'kniv' i samma), allt från Sally Hansen.
Köpte även ett nagellack från Isadora som gör andra nagellack matta. Som jag letat!! Såg även att fler märken även börjat sälja.

Och lite nagelsmycken. Kom på ikväll att jag är skeptisk till dessa "klistermärken". Det är ju roligare att göra dekorationerna själv. Men ibland då man inte orkar anstränga sig kan man ju slänga på några färdiga dekorationer. Som ikväll då jag gjorde fransk manikyr i hallonrosa, då plockade jag fram de och satte på tipparna. Rosa pärlor pryder nu mina naglar ;) Nagelbandsolja följde även med hem..




Kommentarer
Postat av: Elin

Kan du inte sätta i minneskortet direkt i datorn? Det brukar jag göra iaf :)

2010-11-04 @ 19:17:25
URL: http://elinskakburk.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0