Lyxhustru

Vilken fullspäckad dag har det varit. Och vecka också för den delen. Skönt att vara "lyxhustru" .. Lyxhustru till vem? Till mig själv. Överklass, haha.

Idag var jag, Frida och lillasyster till Ikea. Hittade en massa fint! Mest saker till då jag flyttar hemifrån. När nu det blir :P Och även lite bra-att-ha saker. Köpte bl.a två lådor till mina nagelgrejer, hur praktiskt som helst! Ska visa bild en annan gång. :)
Imorgon ska jag på bio med tjejerna och se Sex and the City 2. Innan bion blir det middagsbuffé på Bodensia. Och efter lät det som att vi skulle ta en drink. Dock jobbar jag hela helgen, så jag kommer ta det lugnt. :) Förresten börjar mitt vikariat på lördag. Kommer jobba 3 månader framåt, underbart att veta var man ska vara under en längre period!

Nu ska jag krypa under täcket. Är alldeles slut :) 

"Det är ju ditt skratt som gör dig rolig..."





Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0