En liten uppdatering, med bilder.

Gud, det är över en vecka sedan jag uppdaterat. Men jag sitter sällan vid datorn nu för tiden. Sedan jag köpte min iphone har det inte blivit mycket dator. ;b + det fina vädret!
Jag ligger ute om dagarna (då jag inte jobbar) och på kvällarna umgås jag med folk. Det hör sommaren till.
I helgen blir det nog ett litet party med bruuudarna Elin och Lino m.fl, det blir roligt!
Nä, nu ska jag hoppa på cykeln och fara till jobbet. Uppdaterar senare. :)


Western farm -09 :)


Brorsan, sommaren -09


Jag och Maya hade myskväll.


Markus Fagervall, Boden Alive -09


Jag innan vi for till Luleå kalaset -09. Blont och slitet hår.


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0