Design

Nu ska jag börja knåpa ihop en header till Frida :) Hon håller på att skicka över lite bilder på msn. Så får se om jag får ihop det! :)
Jag är sugen på att göra en ny design till min blogg, men jag idétorka på vad jag själv vill ha. Så den får vara som den är just nu till jag vet hur den ska se ut. 
Har ju sagt tidigare att jag gjorde mycket i Photoshop, men har som tappat ganska mycket. Tidigare gjorde jag hela layouts till hemsidor, själva designen. Men slutade göra bilder i photoshop så det har inte blivit så mycket på senare år. Och sedan har ju Photoshop förnyats sedan jag höll på som mest. ;)


En lätt redigering som jag gjort tidigare. :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0