Mysdag :)

Vilken mysig dag jag har haft! :) Jag har först jobbat fram till 12, perfekt tid att sluta, då hinner man göra någonting efter jobbet! På vägen hem gick jag förbi Linda och lilla Elias, var där till kring 14. Hem en snabbsväng och fixade lite grejer som var tvugna att ordnas. Sedan hörde Emelie av sig så for jag dit och mös med henne & lillbebisen Theo några timmar :) Riktigt mysig dag har det varit :)

Jag vaknade förresten kring 2 i natt av att jag drömde mardrömmar. Jätte obehagliga! Var halvt panikslagen. Tänkte för mig själv att nu när jag vaknar är inte klockan mer än 2, för brukar inte vakna av mardrömmar senare än så. Och det stämde. Alla har nog en inbyggd klocka. ;)

Borde ta tag i städet nu! Har slitit fram massa skit, men inte städat bort. Men jag kanske hinner imorgon efter att jag klippt mig! Ja, jag klipper mig imorgon ... igen. Klippte mig i december och håret har växt som ogräs. Blir en lite kortare page än förra gången. :) Blir spännande.



Såhär var håret då det var nyklippt.


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0