Tidig morgon

Även idag har jag vaknat före klockan ringde. Jag har varit barnvakt åt mina småsyskon :) Kom väl dit kring 8.30 och har lekt med dem, ätit lunch, sett film och myst på. :)
På vägen dit blev jag stoppad av polisen för första gången sedan jag fick körkortet i nov -07. Fick visa körkortet och blåsa i apparaturen dom har ;b Men nog blev jag nervös, haha. Även fast man vet att det inte är någonting blir man nervös.
Ska iväg och jobba ikväll igen, 15-20. :) Men först skjutsa iväg syster och sedan ska jag käka lite gröt till lunch. Eftersom vi håller på att göra om i köket är spisen urkopplad för tillfället, så får köra en gröt i micron.



Jag och syster Frida. :)


Kommentarer
Postat av: Frida

vad ni är fina!! :)

2010-03-24 @ 12:36:07
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0