Planering

Jag ser framemot min lång ledighet, hela 3 dagar! Underbart :) Vad har jag för planer då? Planerna börjar redan imorgon. Först jobb till 12, sedan ska jag på stan för H&M öppnar ju här i Boden. :) Blir nog en snabbsväng för att se hur det ser ut där. Sedan på fredag ska jag umgås med Frida.F, en heldag med henne. Först göra lite ärenden på stan, kanske färga håret och på kvällen har jag och Frida planerat att dricka ett glas vin och se Let's Dance finalen! :) Och lördagen blir det mest troligt utgång i Luleå med tjejerna, i alla fall fest hos en kompis. :)

Nu ska jag krypa under täcket, lägga mig tidigt för en gångs skull. :)


En gammal bild på Maya, mig och Emelie. :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0