Nya bilder

Jag har inte vilat en minut efter jobbet! Eller ja, jag la mig en sväng. Men hade inte ro att ligga still. Hoppade i duschen direkt efter jobbet, sedan gjorde jag middag - Lax, potatis och cremefraise med rom, svartpeppar och citronpeppar, mums.
Sedan slogs jag av hur rummet såg ut. Och det var inte vacker syn! Så jag tog tag i det. Har bäddat rent, tvättat, slängt massor med skräp och plockat i ordning. Imorgon blir det att köra igång dammsugaren och kanske skura. Äntligen börjar det se relativt bra ut. Men inte riktigt bra ännu.



"Nya" frisyren.



Städat bland smyckena, praktiskt med denna arm. :D


Naglar under uppbyggnad som jag påbörjat ikväll. :p


Kommentarer
Postat av: Kadri

VAD MYCKET FINA SMYCKEN

2010-03-06 @ 18:23:37
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Maya

Aaaa snyggt hår gummsi!! :)

2010-03-07 @ 20:00:29
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0