Myslördag :)

Det har varit full rulle hela dagen. :) Jag vaknade ganska sent. Och så  hörde Emelie av sig, så hon och Theo var förbi någon timma. Vi fikade och mös! :D Då dom hade åkt for jag ut och körde skoter i ca. 2 timmar, roligt! :) Då jag kom hem efter skoterturen var jag till pappa, barnen och Lena en snabbsväng. Och sedan bar det av till Elin. Där har jag skrattat, sett melodifestivalen och sedan "Rosa the movie". Haft en riktigt bra lördag. :)
Imorgon är det dock jobb en stund mitt på dagen. Sedan vet jag inte vad som händer, blir nog att ta det lugnt. :)

Nu alldeles strax ska jag sova, ska bara kika lite på internet. :)


Kanske fortsätter på detta efter jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Kadri

Låter som en super lördag.

Fina naglar.



sv. tack för tipsen

2010-03-09 @ 09:36:41
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0