Härliga lördag!!

Jag slog upp ögonen och funderade på vad klockan var imorse. Pappa skulle nämligen ringa kl. 10 för att väcka mig. Bara några minuter efter ringer han. Drog på mig kläder och for och skjutsade honom. :)
Sedan åt jag en brakfrukost, läste tidningen och tog det lugnt.
Kring 13 for jag och Stefan ut med skotern och kom hem strax efter 15. Riktigt väder det är! Lagom kallt. Tankade upp skotern så det blir en skotertur imorgon också om vädret tillåter. :) Hoppas på det. Annars blir jag rastlös :D Söndagar brukar vara ganska sega.. Men jag klagar inte, för en ledig helg är guldvärt!

Ikväll ska jag till Elin.P och titta på Melodifestivalen. Blir nog mysigt. :) Heja Salem Al Fakir!
Nu ska jag sätta igång att sminka mig och fixa håret. Nu är det inte bara att slänga upp håret i en svans. Om man vill vara fin får man faktiskt anstränga sig lite mer. Men det är roligt! Jag ska inte klaga.



Jag då jag hade långt hår.


Kolla vilken skillnad. :)


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0