Ego Woman

Det känns som att jag aldrig sitter vid datorn nå mer. Jag har faktiskt någonting att göra stora delar av dagen. Jobbar jag inte är jag sysselsatt med annat. Och jag känner mig betydligt piggare nu, kan väl bero på att det börjar bli ljusare ute. Piggare... förutom igår då jag somnade kring 17.30 och sov fram till 22, var upp och åt "middag", sedan somnade jag om kring 01 och vaknade sent imorse. Men det behöver jag ju inte nämna, pigg var det.

Imorgon kanske jag drar förbi Luleå en sväng. Behöver nya stötdämpare till bilen, rolig utgift. Jippi!
Nu börjar jag faktiskt bli trött. Ska nog lägga mig under täcket och fortsätta läsa "Ego Woman" av Carolina Gynning.



Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0