Twilight

Nu har jag fått hem "Bree Taners andra liv" , den femte Twilight boken. Och jag har även beställt "Om jag kunde drömma", serieberättelse del 1, blir spännande att läsa serieberättelsen. :) Och Eclipse kommer på bio i Boden den 1-5 juli. Blir nog mest troligt att gå och se den på torsdags- eller söndagskväll, då Boden Alive är den helgen. Dock är det ju ett tag kvar så jag hinner ju bestämma mig ;b hehe.
Nu ska jag läsa boken och bara ta det lugnt.


"Bree Tanners andra liv"


"Om jag kunde drömma" serieberättelse del 1.


Kommentarer
Postat av: Kadri

Ha det så härligt med bokläsningen

2010-06-11 @ 22:44:13
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0