Fiskelycka

Var och köpte en dator igår direkt efter jobbet, hann bara hem och byta om (slutade kl.17). Min förra dator är ju dålig sen länge, och nu gick batteriladdaren sönder totalt och jag vägrar att lägga en krona på den datorn. Dock vill jag ha allt därifrån, alla bilder och sånt där. Allt annat går ju att ersätta.
For och köpte en sallad till middag och slängde i mig den i all hast och for sedan och fiskade med pappa och min fasters sambo. Vi fick jätte fina öringar! :) Så det var lyckat fiske igår. Kom väl hem kring 01 någon gång och skulle upp imorse. Och jag har sovit dåligt i ca. 2 veckor för att jag jobbat så mycket och jag avskyr att lägga mig tidigt på kvällarna. Känns som att man missar en massa då ;b
Startade upp datorn då jag slutade idag och sedan slocknade jag och sov några timmar. Var helt slut!
Tänkte bara lägga in lite bilder från fisket igår.






Öring på ca. 1,9 kg.


Kommentarer

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0