En liten uppdatering

6 dagar sen jag uppdaterade sist. Tänkte dra en liten update. :D
I torsdags var jag på Bilbingo med Frida. Vi tog med oss fika och hade det mysigt. Dock vann vi ingenting, men det tar vi igen nu på torsdag istället. Då ska vi först till en arbetskamrat och dricka kaffe innan bingot, sedan bär det iväg mot Niemisel ännu en gång. :)

Har även haft en fruktansvärt bra helg. Började helgen med en skön "fest" på fredag med Elin. Tog en drink och satt och surrade på balkongen. För att sedan gå och träffa lite folk på MS Bränna. Satt under filtar och myste och surrade. Kvällen blev riktig lyckad! ;)
Lördagen var väl egentligen ingenting speciellt, tog det lugnt fram till eftermiddan då jag for iväg med mamma och Stefan och tittade på bilar.
Bara vetskapen om att man är ledig under helgen är underbart.

Imorgon är det "lill-lördag" och då ska jag och några vänner ha tjejkväll. Dricka en cider, surra och gå ut på Bränna. Kommer bli riktigt bra, det vet jag ;D


Kommentarer
Postat av: frida

klart vi tar igen de ;P behöver ett nytt vardagsrummsbord så jag kommer ta in storkovan ;p hahah!! men gud vilka fina bilder på dig!! :) Underbara människa!!! :)

2010-07-28 @ 15:14:56

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0