Trötter

Alltså.. jag är så slut efter en arbetsdag att jag slocknar innan middagen och sover ca. 1-1½ timme + att jag oftast sover på lunchrasten. Det är ju sanslöst! Men det är nog dom tidiga mornarna som gör det. Är ingen riktig morgonmänniska, inte i alla fall då det gäller att kliva upp tidigt. Men efter att man kommit sig upp går det bra. Förutom när jag går med halvstängda ögon påväg till jobbet då gatulysena bländar.
Nu är jag i alla fall på gång... igen :) Har varit på Kioskpiraten och köpt godis till Paradise Hotel ikväll, mys!

Ska måla naglarna nu, blev ingenting igår då jag tog bort det jag gjorde. Men uppdaterar kanske med resultat :)


Kommentarer
Postat av: Kadri

låg blodtryck kan göra en jätte trött

superfina naglar som vanligt

2010-01-27 @ 09:25:57
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: DONKEN

naaaaaaaaaaaaaaajst! :D gillar svart o orange tillsammans. sådär lagom warning I bite! :P

2010-02-01 @ 04:18:25
URL: http://donkens.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0