Storstädat

Puuuhhh! Nu är jag definitivt helt slut. Jag har storstädat, herregud. Jag har slängt en massa onödiga saker, plockat/sorterat bland papper, dammtorka överallt (till och med listerna), bäddat rent, dammsugit. Då var det bara skurningen kvar. Men det hinner jag :) Och det här behövdes verkligen, har nog aldrig haft såhär skitigt. Usch, man borde skämmas. ;b Men roligt att plocka bland saker då man hittar någonting man saknat.
Har hunnit duscha också, annars skulle jag väl få en allergichock av allt damm. Haha :)

Ledig imorgon som sagt. Jag har ingenting planerat och det känns ganska skönt. Men det dyker säkert upp någonting. :) Kan vara skönt att bara ta det lugnt också för en gångs skull.

Nu ska jag pyssla lite i photoshop! :)


Kommentarer
Postat av: Kadri

Vad duktigt av dig o städa så. nu kan du fortsätta hemma hos mig..



sv. Ju då,. Det är bara bra. Vi hade gäster och massa skoj.

2010-01-19 @ 08:59:30
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0