Skoter

Godkväll!
Jag har jobbat hela helgen så jag har inte orkat uppdatera. Jag har inte ens suttit vid datorn faktiskt. Och ikväll då jag skulle lyxa till det med dator och allt så funkade inte internet, lyckat. ;s Men nu är jag på språng igen. Fast kanske inte så länge till för lär nog slockna direkt jag slår igen ögonen.

Jag ser framemot kommande helg! Födelsedagskalas tjejer? ;)  Haha, helgen är inte ens över och jag längtar till kommande helg. Men det beror på att jag jobbat denna helg. Jobbar 7-12 imorgon och sedan ska jag ut och köra skoter om det är lika härligt ute som idag, -2C, underbart! Har inte kört nå skoter än. Hur tråkigt som helst.



Hur härligt ser inte det här ut? Inte för att jag är såhär avancerad men.


Kommentarer
Postat av: Sektledaren

Den Heliga Sekten anropar dig, mitt barn att ansluta dig till oss. Du är sannerligen ett syndens barn och du skall befria dig från dina synder genom att läsa budorden på Mårtens blogg.



http://denheligasekten.blogg.se



Var hälsad..

2010-01-18 @ 17:30:03
URL: http://denheligasekten.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0