Shopping

Efter att jag kom hem från jobbet igår (kl. 21) hoppade jag i duschen, sedan tog jag det bara lugnt. Orkade inte sitta vid datorn!
Jag vaknade kl. 13.30 idag, skrämmande. Men otroligt skönt att äntligen få sova ut. :) Skulle åka på stan nästan direkt efter att jag vaknat, men då startade inte bilen. Och efter att jag haft bilen i motorvärmaren 1 timma startade den, men då var rutorna isiga. Så jag kom iväg strax bakom 16. ;s
Köpte ett läppstift från Lumene i färgen "Wild rose, nr 71", 2 tuffa nitarmband, ett halsband med kors, 4 nagellack och en mascara. :)
Jag är fortfarande trött, har nog bara sovit för mycket. Ikväll blir det mys framför Lets Dance med godis, chips och dricka. Och ladda inför imorgon då jag och Maya ska ut och daaansa :D Nattklubben Lotus har ju premiär idag, men vi ska gå imorgon. :)




Halsbandet och armbanden :)
(och nya läppstiftet, haha)


Kommentarer
Postat av: Maya

Gilla att gå på Lotus imorgon!! :D

2010-01-30 @ 03:10:21
URL: http://mayanilsson.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0