Nail4you

Missa nu för guds skull inte Lets Dance på kanal 4!!

Jag har målat naglarna idag, helgnaglar ;) Får ju inte ha nagellack då jag jobbar och speciellt inte det jag har nu! :D Jag tror att jag ska beställa lite nagelsmycken och sådant från härifrån lite senare :) Men jag är skeptisk till all internetshopping.. Men det är massa rea på den sidan! :s


Jag har målat med IsaDoras Matte Velvet som grundfärg. Och dekorerat med nagellacket Kiss av olika färger. Och använt mig av guldiga små diamanter och sedan stora diamanter i rosa och silver.






Man ser inte så bra. Men kan visa bild på hur det ser ut på ett ungefär.
Har målat liknande på lösnaglar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fyfan, du får ta igen dem sömnenn i natt istället... nu ska jag kika naglar du gjort. pöss!

2010-01-08 @ 20:48:11
Postat av: DONKEN

jävla läckert! är det dina egna fasta naglar där då som du målat på? ojsan, den kommentaren där är också från mig, blev visst utan namn. men men... pöss!

2010-01-08 @ 20:50:17
URL: http://donkens.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0