Internetstrul och skoteråkning

Vad är det med internet? Fast egentligen tror jag att det är datorn som spökar. ;S Funkar nästan aldrig. Men nu har datahackern Malin varit i farten så nu funkar det igen.

Idag har jag varit ut och kört skoter, och oj så härligt det var! -4C ute och lite mulet, men väldigt skönt faktiskt. Just nu är jag heeelt slut i kroppen efter färden. Jag kan knappt gå normalt och är mörbultad. Men vafan, nu mår jag gott! Somnade så gott efteråt i 2½ timma, underbart! Imorgon är jag ledig. Men jag borde ta tag i städning nu, så att jag bara har bakningen kvar imorgon, min ända lediga dag efter mördarhelgen. Jag fick förlängt vikariat till 31/1, perfekt. Nu vet jag vad jag gör månaden ut.  
Nu ska jag börja städa, ser förjävligt ut här. Dammigt och jävligt, usch och fy.

Missa inte "Familjen Annorlunda" kl. 20 på kanal 4!! :D



Kommentarer
Postat av: Elin

Det ska vi inte missa ;b

2010-01-18 @ 19:41:47
URL: http://elinbanan.blogg.se/
Postat av: Lino

Det höll jag på att missa! Vad bra att du påminde mig :P Haha

2010-01-18 @ 19:42:19
URL: http://curie-milord.blogspot.com

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0