Depens nagelkit

Jag var tvungen att fila ner mina naglar för någon dag sen då dom var så ojämna och fula. Därför tänkte jag nu prova att ha tippar när jag ändå har korta naglar naturligt just nu.



Före


Tipparna är på.


Nerklippta och filade. Även något lager med gele är målat här.


Vänster hand blev så här.


Höger hand blev så här.

Jag har använt mig av Depens nagelkit som innehåller gele, aktivator, 48 nageltippar, nagellim & olika filar. Jag satte tippar som redan är färdigmålade i vitt. Det medföljer även tippar som är "genomskinliga" / "naturliga".  Sedan har jag målat med nagellacket "Kiss" i färgen "Gold Glitter" som finns att köpa på bl.a Cubus. Som ni ser på bilderna har jag också limmat dit guldiga diamanter från Viva La Diva (?).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad jag gillar dina naglar, dom var ju super fina... :) Du är verkligen duktig med att göra naglar, du borde ju funderar på att bli en nagelskulptur eller vad de heter :D

2010-01-12 @ 20:38:52
Postat av: Emelie - Crazynails

Är Depends gelekit bra? :)

2010-12-18 @ 14:50:17
URL: http://crazynails.blogg.se/

Här nedan kan du lämna din kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress:

Hemsida/Blogg:

Lämna din kommentar här:

RSS 2.0